ATG® har sedan 2018 samarbetat med Svenska Skidskytteförbundet och nu förlängs samarbetet med fyra år, med avsikt att förlänga ytterligare två år. Samtidigt växlas samarbetet upp och ATG går från att vara huvudsponsor till att även vara så kallad Presenting Partner. Det innebär bland annat en ny, gemensam satsning och titt bakom kulisserna i en kommande serie med några av landslagets skidskyttar.
Du kanske också gillar
Under lördagen, 9 april, på Jägersro körs den första av Paralympiatravets fyra deltävlingar. Men redan nu går det att spela på vem […]
Nu på lördag, 29 januari, är det jackpot på Big 9® med 2,5 miljoner i 9-rättspotten. Kupongen är en blandning av engelska […]
ATG:s nettospelintäkter för 2019 blev drygt 4,4 miljarder kronor. Det är de högsta i ATG:s historia och en tillväxt med 7 procent i jämförelse med 2018. - Med tanke på att spelmarknaden har […]