ATG® har sedan 2018 samarbetat med Svenska Skidskytteförbundet och nu förlängs samarbetet med fyra år, med avsikt att förlänga ytterligare två år. Samtidigt växlas samarbetet upp och ATG går från att vara huvudsponsor till att även vara så kallad Presenting Partner. Det innebär bland annat en ny, gemensam satsning och titt bakom kulisserna i en kommande serie med några av landslagets skidskyttar.
Du kanske också gillar
Ökade nettospelintäkter, minskade kostnader och därmed ett förbättrat resultat för ATG®. Det står klart när ATG i dag presenterar sin bokslutskommuniké för […]
På fredag, 29 april, är V64 Xpress tillbaka. Start 20.30 med sex lopp från två banor på en timme varje fredag. - […]
ATG:s expert Schlager-Stefan Eriksson ger sina tips på bästa spel på Melodifestivalen
Föreningarna Täby IS Skidor och Mälarö SOK tilldelas 50 000 kronor vardera från ATG Drömfond® för sina satsningar på skidskytte för unga. […]