När jag ser tillbaka på det gångna året, ser jag ytterligare ett år som präglats av händelser svåra, för att inte säga omöjliga, att förutse, men också av styrka och värme. ATG har stått stabilt i en värld som skakats av förändringar och turbulens. Det är en fin tanke att våra 1,3 miljoner kunder aldrig behövt tvivla på att ATG erbjuder nya spelupplevelser varje dag, året om.
Du kanske också gillar
Konsumentverket har meddelat ATG föreläggande vid vite gällande tre händelser kopplat till ATG:s marknadsföring. - ATG har som policy att vara transparenta […]
När Svenska Spel, hösten 2020, lanserade spel på hästar valde man att använda orden ”Trav & Galopp” följt av sin logotyp som […]
En halv miljon tv-tittare såg franske Hohneck vinna Elitloppet under söndagen. Totalomsättningen för spelet under Elitloppshelgen landade på 379,5 miljoner kronor, vilket […]