I fjol utsåg tidningen Resumé Johanna Åberg, Head of Marketing på ATG, till Sveriges vassaste marknadschef inom kategorin onlinespel om pengar. Även i år är hon nominerad och nu delar hon med sig av sina bästa tips på hur du lyckas med din marknadsföring.
Du kanske också gillar
I dag, fredag 2 oktober, är det premiär för ATG Hockeyettan. Säsongen 2020/2021 blir det andra året med ATG® som huvudsponsor. - […]
Under Jönköping Horse Show i fjol gick det för första gången att spela ATG:s spelform V5 – på hästhoppning. Efter den lyckade […]
Nu är finalisterna utsedda i årets upplaga av ATG Drömfond med fokus på inkludering: Älvdalens Atletklubb, Katrineholms Kanotklubb, KFUM Linköping Bollihop och […]
I dag onsdag går startskottet för årets V86 Super Days®. Sex omgångar på åtta dagar – med final och multijackpot nästa onsdag. […]