Mot bakgrund av den oro som återigen präglar tillvaron har vi rannsakat vår marknadsföringsstrategi under den senaste veckan. Vi har såklart velat säkerställa att marknadsföringen inte verkar stötande eller tondöv för dem som har det svårt. Men i allt väsentligt ligger strategin och innehållet fast eftersom vi så långt det går vill stå för en stabilitet och normalitet i det onormala.
Du kanske också gillar
Måndagens travtävlingar (29 januari) med V64® som skulle gått på Färjestad flyttas till Örebro. Anledningen är väderomställningar som gjort att Färjestads bana […]
På travbanan kommer man även i framtiden kunna uppleva spelens magi i realtid – doften av häst, spänningen i luften, den pulserande […]
Som ett av Sveriges största spelbolag befinner vi oss ofta i skärningspunkten mellan politisk ambition och företagsekonomisk realitet. Det är en ganska […]
Mantorp levererade en bana i toppskick i lördags och de fartfyllda prestationerna avlöste varandra på banan. Sevärda lopp och en hög utdelning […]