Mot bakgrund av den oro som återigen präglar tillvaron har vi rannsakat vår marknadsföringsstrategi under den senaste veckan. Vi har såklart velat säkerställa att marknadsföringen inte verkar stötande eller tondöv för dem som har det svårt. Men i allt väsentligt ligger strategin och innehållet fast eftersom vi så långt det går vill stå för en stabilitet och normalitet i det onormala.
Du kanske också gillar
Nyligen landade årets upplaga av Svenskt kvalitetsindex (SKI) på mitt bord. På uppdrag av Spelbranschens Riksorganisation har SKI återigen mätt kundnöjdhet, förtroende […]
ATG® har sedan 2018 samarbetat med Svenska Skidskytteförbundet och nu förlängs samarbetet med fyra år, med avsikt att förlänga ytterligare två år. […]
Älvdalens Atletklubb från Älvdalen, är årets slutsegrare i ATG Drömfond® med fokus på inkludering. Föreningen belönas med totalt 150 000 kronor för […]
Nu utökar ATG® spelerbjudandet med Virtual Sports, spel på ett flertal olika sporter som utspelas i en virtuell miljö. Det handlar bland […]